anger management

Jag är så otroligt arg!
Fega människor som säger saker om andra, som inte kan vara där och försvara sig.
Varför finns det sådana? Och varför ska sådana vara ledare för en grupp?
Jag tycker inte riktigt att det går ihop.
Att man en stund säger en sak, men nästa stund en helt annan.
Jag tycker att det är fel fel fel.
En ledare pekar inte ut människor en och en,
en ledare ska hela tiden prata i plural.

Jag förstår mig inte på vad som händer.
Detta är inte bortglömt.
Jag är absolut inte feg för att prata om saker och ting.
Detta skall tas upp inför alla, och jag är debattledare!
Vi är ett lag, varför behandlas vi inte som ett då?

Det ska bli ändring på det här.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

jag står bakom dig!

2008-12-16 @ 17:08:21
URL: http://gaaaabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0