tomteverkstad

Det pågår en hejdundrande julklappsinslagning i mitt rum.
Jag har kirrat alla julklappar och jag känner mig faktiskt nöjd!
Vi får hoppas att de som mottager julklapparna blir lika nöjda..

Det känns jobbigt att få och skicka mail till Sara nu.
Jag hade gjort mycket för att få vara med henne där på andra sidan jordklotet..
Vad skönt det hade varit att slippa tänka på allting som har med julen att göra.
Vad kul att dansa runt en palm istället för en stickig julgran!
Någon gång så ska jag fira jul någon annanstans än Sverige, helst ett tropiskt land.

Vi köpte BUZZ Music Quiz (tror jag att det hette) på COOP (hakkors).
Det skall invigas ikväll under vår uppesittarkväll.
Eftersom jag är en hejare på musikfrågor så känner jag pressen.
Det blir lite av en duell mellan mig och mamma, som jag troligtvis ärvt denna talang ifrån.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0