week - end

Å vad jag har längtat efter fredag.
Dagen då helgen tar sin början och då man kan göra precis vad man vill.
Jag har längtat efter att få äta lite choklad (thank god it's friday!) och
efter att få höra Kevin & Alice ljuva toner strömma ut genom tv-rutan.

Jag har stått för middagen ikväll.
Beatrice har lärt sig att äta currysås, efter många om och men.
Jag är mycket stolt över henne.

Nu lutar det mot att jag går ner och tjuvöppnar lindth-chokladen
och lägger mig och läser Confessions of a Shopaholic.

Parentes.
Jag hade ett paket att hämta ut idag.
Fick tillbaka min gamla mobil, fast en splitterny,
eftersom de inte kunde laga den jag skickade in.
I'm a happy person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0