Dancing in the street

Ibland kommer jag på mig själv göra de konstigaste saker.
Konstiga och konstiga. Hemliga saker skulle jag nog vilja kalla det.
Såna saker som man helst inte vill göra inför andra människor.

I morse när jag gick till skolan så stoppade jag i hörlurarna i öronen
och slog på första bästa låt. Magaluf med Orup började spelas.
Plötsligt var jag som i en helt annan värld; jag stod på scen, det var en musikal.
Jag började svänga mer och mer på armarna och sjunga högt till låten.
Inlevelsen växte för var sekund och tillslut var jag i klass med Karl Dyall.

När låten tog slut och det blir tyst så hör jag att det knastrar  i snön bakom mig.
Där går såklart en människa som fått stå ut med min hemska musikaldans.
Men då skrattar jag istället. För ibland måste man faktiskt få släppa loss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha Fetto.. vad kan man se i dig? Shit vad ugly

2009-06-07 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0