fredagen den trettonde februari

Och jag har inte stött på någon otur! Eller? Kanske..?

Jag har våfflat Beatrices hår nu, hon ser ut som en sjöjungfru, en vacker sådan.
Hon har fått lite glans på läpparna och lite mörkrosa färg på ögonlocken.
Hon har fått låna mina ringar att ha i öronen.
Klart att hon ska på disco!
Jag gick aldrig på något disco när jag var mindre,
så det ska bli riktigt spännande att höra vad hon tycker om det!

Snart är det dags för oss att spatsera iväg.
Beatrice går på disco, jag far på flottkväll med mina kompisar.
Vad är detta? Jag vill också gå på disco!

Varför måste man bli stor?
Kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0