några peppar-salamiskivor senare..

Efter en kort och inte alltför stressig dag så knallade jag iväg till gymmet.
Efter söndagens beep-testdomarutbildningen så kände jag
att konditionen inte riktigt finns där, hur mycket jag än har ropat efter den.
Såg ingen annan återvändo än att ställa sig på crossen och slå på lite Alcazar.
Jag rekommenderar starkt att lyssna på Alcazar vid träning.

Efter den svettiga turen på crossen så åkte jag och mamma ner på Coop
för att handla lite diverse saker till ett riktigt brak-mellanmål!
Rostbiff och peppar-salami, lokalproducerat direkt från charkdisken.
Äntligen börjar jag få in lite miljötänk i mammas huvud!

Nu är det dags för ett avsnitt Greys Anatomy.
Sedan så tänkte jag hälsa på min goda (o?)vänner Spanska & Kemi.

Kommentarer
Postat av: Ansku

Vad fin bloggen har blivit! (:

2009-02-11 @ 18:39:14
URL: http://ansku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0