research

Enligt en undersökning gjord av moi och Amalia, så bör mänskligheten
ta det lugnt när det gäller att äta torkad frukt.
Tydligen så krävs det bara fyra torkade aprikoser, för att det ska ske en gasutveckling.

Jag var testkanin idag och åt en halv förpackning plommon, det skulle jag inte ha gjort.
I slutet av skoldagen så kände jag hur min mage och ändtarm började knorra.
Lustiga (smyg)gaser började läcka ut och jag kämpade för att hålla igen.
Jag tog mig hem fortast möjligt där jag genast låste in mig på toaletten.
Ja, ni kan tänka er vad som hände sen.

Vi har alltså kommit i underfund med att det finns symptomer för detta;
Knorr i magen
En odör doftande ruttet ägg
• Gaser som bara smyger sig på utan inbjudan
• Gaser som liksom "hänger" kvar i luften i timmar efteråt

Vi har dock inte upptäckt något botemedel för detta.
Men vi hoppas att komma på det så fort som möjligt.


Kommentarer
Postat av: N

TMI HANNA =)

2009-02-05 @ 00:23:49
Postat av: Anonym

Icas Ekologiska "I love Eco" aprikoser utan svavel=inte gula blir man inte dålig av

2009-03-25 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0