adjöss med dig

I morse var jag så less på att bara ligga och... ja ligga i sängen hela tiden.
Jag är inte gjord för att ligga still och tyna bort!
Därför, så tog jag mig en lång promenad med högt tempo, vilket var riktigt skönt!
På vägen hem köpte jag ett nytt promenadkoppel till Fanny, här ska promeneras!
Svängde även förbi Myggan där jag luktade till mig ett grönt te.
Jag hoppas verkligen att det ska hjälpa min dystra och hängiga hälsa lite på traven!

Som sagt, jag har ju bästämt att 2009 ska gå i hälsans tecken.
Ingen som hakar på?

Kommentarer
Postat av: Ansku

Jag hakar på för målet är ju som sagt att vara i mitt livs form om några månader (: Hör av dig om du behöver promenad-sällskap!

2009-01-11 @ 18:09:03
URL: http://ansku.blogg.se/
Postat av: Mmmmm

jag är såklart på!

2009-01-11 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0