fever all through the night

Jag som faktiskt hade trott att jag skulle orka med gårdagens skola, men icket.
Det var bara att gå hem. Väl hemma så tog jag febern, och jag hade en riktigt skum temperatur...
Jag stannade hemma idag för att försäkra mig om bästa möjliga tillfriskning.

Tillsammans med rätt sällskap så känner man sig nästan helt hundra!

Igår så satt jag och tittade igenom några "i Form"- tidningar på gymmet medan Anton körde hårt.
Och jag måste säga att de var riktigt bra, jag fastnade för dem!
Så jag köpte mig ett nummer idag. Jag har fått reda på saker som jag inte visste alls!
Eftersom jag har mina speciella mål detta år, så passar den mig alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0