hanna, back in 2001

När jag städade ur mitt gamla sängbord (som Beatrice har tagit över),
så var det fullt av gamla dagböcker och "mina vänner"-böcker.
Grejen med dessa "mina vänner"-böcker är att det var för det mesta bara
jag själv som skrev i dem (fast Elin, Sara & Linnea har också satt sina spår).
Men jag måste säga att det är ganska kul att se hur svaren på dessa frågor
ändras med åren. Ett år ville jag bli fotomodell (haha!)  eller skådespelerska när jag blev vuxen,
året senare ville jag bli läkare eller lärare.

Här följer ett utklipp ur boken, skrivet den 12/11 -01.

Namn: Hanna Olofsson
Född: 29 juli 1991
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön-Blå
Vikt: 33 kg
Längd: 136 cm
Mina syskon: Beatrice
Bästa årstid: Alla
Jag spelar: Piano och Basket
Bästa bok jag läst: "Gåvan"
Det bästa jag vet: Killar + Fanny
Det värsta jag vet: Krig och mobbing
Älsklingsrätt: Nästan alla
Min idol: Anton (min kille)
Fritidsintressen: Basket
Jag vill bli: Skådespelerska
Övrigt: Jag kanske ska bli fotomodell eller sångerska

Har jag förändrats?
Nja. Finns mycket av detta som fortfarande figurerar i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser ingen skillnad? ;D

2009-01-06 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0