"jag orkar inte mer, vill inte vara kvar"


Båtutflykt, Kos.

Jag vill så gärna åka till ett varmare ställe. Och gärna bosätta mig där.
Trots att skolan just har börjat igen, så är jag redan trött på allt som har med den att göra.
Jag vill resa bort till ett ställe där jag bara kan ligga ner.. och bara vara.

Jag har redan satt upp en nedräkningskalender... Vad säger det egentligen?

Kanske borde dricka lite grönt te för att bli väck dessa humörsvängningar.
Fast... just det, teet påminner ju mig bara om Kina (där grönt te dracks konstant).............

Kommentarer
Postat av: Sara

Enligt min "kryssa av en skoldag i taget"-kalender som jag har i skåpet så är det 91 skoldagar kvar till sommarlovet. Förhoppningsvis så har jag missat någon helgdag.

2009-01-13 @ 22:06:48
Postat av: Anton

Jag har faktiskt varit i Kina och lärt mig dricka te utan socker.

2009-01-14 @ 04:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0