miss dj

Jag har för det mesta stått för vår uppvärmningsmusik som vi dunkar innan match.
Alltså, sån här neger-dunk-musik. För det är väl sånt det ska vara till basket?

Nå, jag satt och letade efter några tomma skivor som jag kunde bränna bilder på.
Plötsligt kom jag över några gamla uppvärmningsskivor, vilket fick mig att bli nyfiken.
Jag satte i skivan för att lyssna...
Kan inte göra annat än att skratta alltså! Hur många låtar som helst som jag knappt kommer ihåg.

Är det någon annan än jag själv som glömt Cassies låt "Long way 2 go".
Skumt att man ändå kan hela texten utantill.. trots att det är en skitlåt.
Förövrigt så är det endast stönmusik på skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0