relief

Äntligen har jag internet på min egna dator!
Det är ju hemskt när man känner sig smått handikappad när man inte har internet.
Fast vi lever ju ändå i en modern värld där internet styr i princip allt. Har jag fel?
Jag började direkt med att ladda ner alla serieprogram som jag har missat.
Med sällskap av riktigt goda vindruvor och mörk choklad,
så har jag nu avnjutit de senaste avsnitten av mina favoritserier! Och ja, det är ju en del..

Nu väntar jag på att få tillbringa lite tid med en viss herre.
När det inte finns någon annan tid, så måste man ta vara på nätterna!
Bättre än ingenting alls.


Måste avslutningsvis få inflika med att det är oerhört frustrerande att sitta i sekretariat.
Jag ville gång på gång skrika och heja på damerna, men det är ju lite opassande när man sitter i sek.
Vi var ju så nära, synd att det inte gick hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0