Do dreams come true?

Idag har jag funderat rätt mycket på drömmen som jag hade i natt.
Det var nämligen så att jag blev jagad av Micke "Svullo" Dubois samt Ross (i Vänner).
De kidnappade mig och körde sedan iväg med mig i Nattbussen (från Harry Potter).
Ross tappade greppet om ratten och var så där hysterisk som han alltid är,
vilket resulterade med ett fall nerför ett stup...
Vi landade i vatten där ett stridsflygplan (storlek av en jumbojet) flöt parkerat.
Jag som nästan har lite fobi för att vara nära ett flygplan (de är ju så stora..) började gråta.
Vi tog oss in i flygplanet.
Där inne på ett bord så låg ett spädbarn inlindat i en rosa filt.
Plötsligt kommer mamma fram från cockpiten och grät.
Det var hennes barn, min nytillkomna syster, som låg på bordet.
Tydligen så hade hon plötsligt bara fått smärtor i magen och fött ut ett barn.
Att hon var så ledsen, berodde på att hon inte alls hade planerat att skaffa fler barn..

Jag vaknar sedan upp själv av att jag ligger och gråter.

Om någon kan tyda drömmar, hur hänger detta egentligen ihop?
Jag fattar ingenting!

Kommentarer
Postat av: A

Det där med Harry Potter känner jag igen...

2009-03-14 @ 21:21:25
Postat av: Anonym

Hanna-banana, nu får du allt skriva lite oftare (",)

2009-03-20 @ 09:01:03
URL: http://ansku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0