Förberedelser

Jag håller just nu på att ladda ner de 136 låtar som får plats på min (skit)ipod.
Därför måste jag lägga en lite extra tanke på vilka låtar jag ska ha med.
Jag har för inte så länge sedan kommit över Stacie Orricos låt Stuck,
som jag vet att Nadja tyckte  jättemycket om förut.
Det är såna godingar och andra bortglömda klassiker som kämpar om en plats på ipoden.

Ikväll dömer jag min sista (betalda) match. Ikväll kommer jag också få några
välförtjänta pengalappar i min hand. Och dessa kommer inte spenderas på vad som helst..
Imorgon tar jag nämligen bussen till Luleå för att låta mig bli sminkad på FACE och
få äran att köpa en massa (efterlängtade) produkter. Och det är bara början..

19.90 går en konsert av stapeln, och inte vilken konsert som helst....
Sven-Ingvars! Äntligen! Tänk vad fort det har gått sedan jag beställde biljetterna.
Jag ska verkligen nöta deras låtar ikväll för att kunna sjunga med på konserten.
I love dansband.

Direkt efter konserten bär det av hemåt, men kvällen tar inte slut där!
Då är det raka vägen till Kalix igen som gäller för ett "födelsedagskalas".

Vilken dag, vilken kväll, vilken natt det kommer bli!
Eller har jag för höga förväntningar nu..?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hon är så jävla cool när hon skriver "stuck" på spegeln, men det röda läppstiftet! Gjorde det till och med själv på min spegel, när låten var ny alltså! Och vem är inte avundsjuk på hennes charmiga leverfläck på kinden ;-)?

2009-03-27 @ 11:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0