lätt att ångra sig i efterhand

Jag sitter och är arg på mig själv.
Arg för att jag inte köpte den där fina rosa baskern på Åhlens.
Den gjorde mig mycket mer attraktiv, om jag får säga det själv (hehe).
Det hade varit en perfekt vårmössa..
Men jag bestämde mig för att inte köpa den när mamma sa;
Möss-säsongen är ju snart över!
Jag borde lita lite mer på min magkänsla.

Har just kollat upp ifall En shopaholics bekännelser kommer på bio i Kalix.
Är det förvånande när jag säger att nej, det gör den inte.
Det är ju helt klart mycket viktigare att visa "Pettson & Findus - Glömligheter"!
Därför har jag bestämt att jag ska vara en dålig människa.
Jag ska gynna Filmstaden i Luleå istället för Röda Kvarn.
Jag ska boka biljetter den här veckan, så om någon är sugen så säg till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är sugen, men ddet vet du ju redan

2009-03-09 @ 17:54:25
Postat av: Aled Parry

I thought I'd see if you're still writing your blog- and you are!

Although I don't understand any of it.

It's nice to see pictures of your dog fanny again though ;) x

2009-03-10 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0