Ready-to-go

Nu när jag har kurerat mig till 100% så kan jag äntligen träna!
Tänkte dra med mig mamma på gymmet, hon är ju faktiskt min nya träningskompis.
Och jag måste faktiskt säga att det är kul att göra saker bara hon och jag, kvalitetstid kallas det visst.

Det finns något som bedrövar mig.
Jag har en hög av skolböcker som jag försökt ignorera hela lovet.
Men jag har kommit till insikt att det inte längre går att ignorera detta problem.
Det är nog dags att ta tag i det hela..
Men det gör jag senare...

Jag känner för att lägga upp en bild (eller två) idag.

BIlderna är tagna under en av sommarens soliga dagar,
nämligen den dag då jag hade mitt kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0