Shoppingens mörka sida

Jag var lite väl optimistisk när jag igår följde med till Luleå.
Jag, mamma och Beatrice hade ändå planerat detta några dagar innan,
och jag var väldigt sugen på att använda mitt presentkort på Gina Tricot.
Vaknade upp på morgonen, hade hyffsat ont i magen, men la det snabbt åt sidan och tänkte att;
Äh, lite magont har väl vem som helst.
Jag kan säga det, att det var den värsta shoppingtur jag någonsin varit med om!
Jag var tvungen att stå dubbelvikt i affärerna och det såg väl antagligen ut som att jag skulle föda.
Det tårades i ögonen och jag bestämde mig vid den stunden att sluta tro att jag kan, fast jag inte gör det.

Men, jag kan gott meddela att idag så har jag inte känt av någon form utav magsmärtor
eller konstiga ljud och sug i magen som leder till... ja. Jag vill inte uttrycka mig längre än så.
Därför så unnar jag mig ikväll (unnar och unnar...) Lindts mörka choklad med rostade mandlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0