Vem är det som går och går och går?

Jag håller i denna stund på att gå in mina nya basketskor.
Förhoppningsvis så är de spelklara till morgondagens umeåmatch!
Borde egentligen packa klart väskan nu också..
Men varför känns det mer lockande att bara stupa i säng? Jag är riktigt trött.

Ikväll har jag tittat på medan Nadja har färgat Saras hår. En blandning av mahogny och ljungblond (!?).
Vad är ljungblond för färg? Jag ser inget sammanband mellan ljung och blond?
Det handlar väl antagligen om att sälja produkten, med ett lockande namn.

Kom just på att jag måste leta fram mina åksjuketabletter. Annars går det inte!
Nu avslutar vi säsongen med en vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0